Jornada bà squet base i promoció
Cap de setmana tranquil als pavellons, ja que només els equips de cistella petita i els de promoció han tingut jornada. Els equips que la jornada passada no van jugar, aquest cap de setmana sí que ho han fet.
Les més matineres van ser el pre-infantil femení, que va anar al Coll. Les blaves no van donar opcions a les locals i es van endur el partit per 18 punts. L'infantil femení, en canvi, va pagar car el fet de no tenir rotacions i va caure de 18 contra el Begues.
En categoria mini, els dos B van guanyar els partits: el masculí de 20 al Fuster i el femení de 23 al Sant Gervasi. L'A i el C masculins van perdre contra el Vic i la Penya juntament amb l'A femení que va caure davant el Viladecans.
Pel que fa als pre-minis, només el B masculí va endur-se el partit contra el Grup Barna, el C masculí i el B femení van caure de només 2 punts contra l'Ademar i les Dominiques, mentre que l'A masculí es va veure àmpliament superat pel Calella.
Van tancar la jornada dos cadets, el femení i el B masculí, jugant diumenge a la tarda. Resultats oposats per tots dos equips: mentre que les noies van imposar-se de 18 al Pia Sabadell, els nois van caure davant el Sant Cugat.
Dissabte al matí, aprofitant les pistes lliures de Casagemes, l'escola de bàsquet de 2n va jugar-hi un parell de partits de la lliga BBB contra la penya i el Llefià. No van ser els únics partits d'escola de bàsquet, a la plaça del Gas, els més petits de l'escola van tenir jornada: I4 va jugar contra Sant Andreu i Salesians mentre que I5 va jugar contra Cultural i Sant Josep.
La setmana que ve la "màquina" tornarà a treure fum, després de dues setmanes descafeïnades, tornarà a haver-hi jornada de totes les lligues.
