Els Sèniors A tornen al camà de la victòria
Grans triomfs dels nostres primers equips de l’entitat, que, a més a més, recuperen confiança i sensacions de cara les següents jornades. El femení va superar al Sant Nicolau en un partit on les de Jessi Garcia van dominar gran part del matx amb bon encert des del triple. El masculí va realitzar un enorme partit per sumar la quarta victòria a la pista complicada del Vic. D’altra banda, el Sènior B masculí va passar per sobre el Castella per continuar, una setmana més, en segona posició del grup. El B femení va caure contra el Sant Josep en una mala segona part.
Una de les grans notícies de la jornada ha estat l’excel•lent triomf del Sots21 femení contra el Barça CBS. L’equip de Sélop va exhibir un gran joc col•lectiu per derrotar el fins ara líder invicte.
Respecte les categories especials de primer any, el Júnior fem va caure en un partit molt ajustat a la pista del Jet Terrassa mentre el Cadet fem va descansar i afrontarà, aquest diumenge, un partit important a casa davant l’UCAP Peralada.
Destacar les victòries del Cadet B masculí, Sub21 A masculí (continua líder), Infantil femení i tots els equips de minibàsquet, especialment el Mini A masc que va fer un gran joc a la pista del Premià.
Respecte l’escola de bàsquet, el dissabte van tornar a jugar l’equip blau i blanc de 2n.
